loading...
سایت تفریحی ایرانیون
میلاد قاسمی بازدید : 632 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

ثبت‌نام دردسرساز دختر درسايت‌ همسريابی

ثبت‌نام دردسرساز دختر درسايت‌ همسريابی
پسر جوانی که با ثبت نام در يک سايت همسريابی قصد سوء استفاده از دختران جوان را داشت، دستگير شد.

آخرین نیوز: چند روز پیش دختر جوانی به پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه و طی شکایتی عنوان کرد، برای یافتن همسری مناسب در یکی از سایت های همسریابی ثبت نام کردم و پس از آن که مشخصات همسر مورد نظرم را در سایت ذکر کردم، پسر جوانی از طریق همان سایت پیام داد که من همان فردی هستم که شما به دنبال ازدواج با او می گردید و خواستار ازدواج با شما هستم.

پس از دریافت این پیام پسر جوان در پیام های دیگری از من خواست که به منظور آشنایی بیشتر چند عدد از عکس هایم را برایش ارسال کنم من هم به باور این که حتما او قصد ازدواج با من را دارد به وی اطمینان کردم و عکس هایم را برایش ارسال کردم اما در کمال تعجب پس از مدتی وی تماس گرفت و تهدید کرد اگر به خواسته هایش تن ندهم و ارتباطم را با او ادامه ندهم، تصاویر را از طریق اینترنت منتشر خواهد کرد و آبرویم را خواهد برد.

پس از ثبت شکایت این دختر مأموران پلیس به دستور سرهنگ مرتضویان رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با ردیابی جوان مذکور از طریق همان سایت همسریابی موفق به شناسایی متهم شدند و او را دستگیر کردند.

گردآوری:سایت تفریحی ایرانیون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود، عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود، شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود سلام دوستان به ایرانیون خوش امدید . امیدوارم لحظات خوبی را با ما داشته باشید . دوستان عزیز سایت ایرانیون در حال بروز رسانی است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 974
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 769
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 8,920
  • بازدید سال : 25,668
  • بازدید کلی : 1,026,047