loading...
سایت تفریحی ایرانیون
میلاد قاسمی بازدید : 399 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

افرادی که میخواهند 100 سال عمر کنند بخوانند! کشف راز زندگی تا 100سالگی!

افرادی که میخواهند 100 سال عمر کنند بخوانند! کشف راز زندگی تا 100سالگی!
تحقیقات جدید محققان راز زندگی 100 ساله را فاش کرده است، نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که هرچه اجتماعی تر و خوش بین‌تر باشید بیشتر زندگی می‌کنید...

میلاد قاسمی بازدید : 210 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)




متأسفانه اختلال افسردگی بیماری شایعی است که به شکل مرموز و مخفی ممکن است افراد را درگیر نماید. به طوری که بیمار و اطرافیانش به این زودی ها به فکر بیماری نمی افتند و معمولاً در مراحلی که مشکلی پیشرفته می شود و اختلال در عملکرد فرد ایجاد می شود، آنها به فکر مراجعه به پزشک می افتند. شیوع اختلال افسردگی در جمعیت مردان 12 تا 5 درصد و در زنان به 25 تا 10 درصد می رسد. بنابراین در همه جای دنیا دیده شده که شیوع اختلال افسردگی زنان دو برابر بیشتر از مردان است. علت شیوع بیشتر افسردگی در زنان احتمالاً مربوط به تفاوت های هورمونی، اثرات زایمان، تفاوت استرس ها و فشارهای روانی ـ اجتماعی زنان و مردان و تبعیض های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی بیشتر زنان می باشد و آسیب پذیری زنان را نسبت به افسردگی افزایش می دهد.

میلاد قاسمی بازدید : 248 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)


در زیر 12 نکته‌ای را بیان می‌کنیم که باور داریم موفقیت را در همه عرصه‌های زندگی شما ایجاد می‌کند، البته به شرطی که به اندازه کافی صادق و فعال باشید و تغییراتی که بعد از خواندن این مقاله به آن می‌‌رسید را در خود ایجاد کنید. بد نیست که چند ورق کاغذ و خودکار کنار دست خود داشته باشید تا پاسخ‌هایتان را روی آن بنویسید.
...
..
.


میلاد قاسمی بازدید : 236 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)


تُن صدایتان را تغییر دهید. برای ۳۰ ثانیه سعی کنید نرم تر، آرام تر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. آیا می دانستید وقتی با صدای نرم تر و آرام تر به بچه ها دستور بدهید، نسبت به اینکه سرشان داد بزنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شده اید، حتی فقط برای ۳۰ ثانیه سعی کنید لحن صدایتان را آرام تر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!
...
..
.
میلاد قاسمی بازدید : 245 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)


‌اصغر كيهان نيا درباره تأثير رنگ محيط بر سلامت و بهداشت روان افراد افزود: به طور كلي هيجانات افراد تحت تأثير محيط از جمله تزئينات شرايط و رنگ‌ها قرار مي‌‌گيرد..


وي توضيح داد : زماني كه محيط براي فرد حالت يكنواختي، ثابت و تكراري پيدا كند، يك تأثير و در صورتي كه از رنگ‌هاي مختلف و متنوع در محيط استفاده شود تأثير ديگري مي‌گذارد.‌

اين روان‌شناس گفت: اين‌كه بگوييم رنگ‌ها در بروز افسردگي افراد تأثيرگذار است هنوز از نظر علمي ثابت نشده و اين موضوع هنوز در حد فرضيه است، اما يك مدل افسردگي داريم كه محيط بتواند روي آن تأثير بگذارد و در بيماران افسرده تاثيرات مثبت و منفي ايجاد كند و فرد افسرده در صورتي كه در فضاي شاد قرار گيرد، مي‌تواند از اين وضعيت خارج شود.

میلاد قاسمی بازدید : 230 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)


جلوی گریه خود را نگیرید و گه گاهی گریه کنید.

 دست کم روزی 15 دقیقه را در سکوت بگذرانید و به نیازهای واقعی خود و نیز چیزهایی که دارید فکر کنید. سکوت عصاره ی آرامش است، با زور نمی توان آن را ایجاد کرد، باید زمانی که فرا رسید آن را بپذیرید. اگر برایتان امکان دارد دست کم روزی یک ساعت، تنها به اتاقی بروید و در را به روی خود ببندید
..
..
.

 
میلاد قاسمی بازدید : 341 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)


« فردینان تونیس » جامعه شناس آلمانی، دو مفهوم « گمنشافت » و « گزلشافت» را برای بیان دو نوع رابطه اجتماعی مختلف مورد بحث و تجزیه قرار داده است. گمنشافت ذر معنای عام، معرف اجتماع محلی و گزلشافت به معنای جامع است.


در اجتماع محلی پیوندهای نزدیک، صمیمانه و علایق شخصی بر افراد حکم فرماست و افراد به سلامت، رفاه، اعتماد متقابل و همکاری با یکدیگر توجه خاص دارند. اما رابطه در جوامع گزلشافت بر کارایی فردی، شایسته سالاری، پیشرفت و تخصص گرایی مبتنی است که در راستای آن نظام دیوان سالاری قوی و سازمان های اجتماعی مختلف هم وجود دارد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود، عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود، شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود سلام دوستان به ایرانیون خوش امدید . امیدوارم لحظات خوبی را با ما داشته باشید . دوستان عزیز سایت ایرانیون در حال بروز رسانی است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 974
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 8,021
  • بازدید سال : 44,196
  • بازدید کلی : 1,044,575