loading...
سایت تفریحی ایرانیون
میلاد قاسمی بازدید : 700 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

گران ترین منطقه برای زندگی در ایران کجاست؟

گران ترین منطقه برای زندگی در ایران کجاست؟
در محاسبات مربوط به «هزينه مسكن»، دو فاكتور اجاره‌نشينی و پول پرداختی برای خريد مسكن لحاظ شده است اما فاكتور اول –اجاره‌بها- با سهم بيشتری در فرمول، اعمال شده است كه به اين ترتيب، در گزارش پيش‌رو، بيشتر، اوضاع اجاره‌نشين‌ها مورد تحليل و بررسی قرار گرفته است.
 

میلاد قاسمی بازدید : 628 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

آنچه درباره شرف الشمس نمیدانید/ امروز موکلان خورشید به زمین می آیند!

آنچه درباره شرف الشمس نمیدانید/ امروز موکلان خورشید به زمین می آیند!
امروز پرکارترین روز سنگ تراشانی است که در راسته جواهرفروشی های بازار کار می کنند. روزی که به گفته قدیمی ها، موکلان خورشید به زمین می آیند و بهترین وقت برای نوشتن سنگ شرف الشمس است.

میلاد قاسمی بازدید : 202 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (0)

تفنگی برای جلوگیری از حرف زدن +عکس

تفنگی برای جلوگیری از حرف زدن +عکس
این تفنگ عجیب و غریب ابداعی از ژاپنی ها است که کار متفاوتی انجام میدهد: این اسلحه می تواند جلوی حرف زدن افرادی که تا فاصله ۳۰ متری اش قرار دارند را بگیرد.

میلاد قاسمی بازدید : 187 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

کمبود خواب می تواند برای شما خطراتی را به همراه داشته باشد؛ مانند حملات قلبی، دیابت، سرطان، چاقی، افسردگی و سایر بیماری ها؛ و در بلند مدت می تواند بسیار مضر باشد. حداقل باید در شب 7 ساعت بخوابید. بهتر است هر شب در یک ساعت به تخت خواب بروید و قبل از خواب غذای زیاد نخورید. اتاق خواب را تمیز و تاریک و آرام نگهدارید.

میلاد قاسمی بازدید : 229 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

هر آنچه را که شما در زندگی عادی نیاز دارید: آشپزخانه، حمام، تخت را در خود جای داده است. برای خروج از این خانه ی تخم مرغی دو راه وجود دارد: یک خروجی استاندارد از کنار آن و یک خروجی در جلوی آن. همچنین به دلیل اندازه کوچک “خانه تخم مرغی” به راحتی قابل حمل است که توسط شرکتی در بلژیک طراحی و ساخته شده است


میلاد قاسمی بازدید : 168 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

دی فولکس کرانت" که یکی از پر تیراژ ترین روزنامه های کشور هلند به شمار می رود، در شمار روز گذشته خود فاش کرد که اولین کارخانه تولید قرص مخصوص خودکشی در این کشور افتتاح شد.

به گزارش «روزگار نو» این روزنامه در ادامه افزود: صاحب این کارخانه یک مصری تبار است. مشتریان اصلی این کارخانه در وهله نخست از درون کشور هلند هستند و سپس به دیگر کشورهای اروپایی و سراسر جهان صادر می شود.

"دی فولکس کرانت" همچنین به نقل از صاحب این کارخانه، هدف از احداث آن را چنین بیان کرد: هدف ما از ساخت این کارخانه، آسان کردن مرگ برای افرادی که تمایل به مردن دارند، است. این گونه افراد می توانند با خوردن یک قرص، مرگ را بچشند.

این روزنامه هلندی نوشت: کارخانه تولید کننده این قرص های مخصوص خودکشی، تبلیغی نیز بنام "پایان" ساخته تا با پخش آن برای خود مشتری جذب کند.

میلاد قاسمی بازدید : 191 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

 

براد پیت به خوبی می داند که جستجوی نام او در اینترنت نتایج زیادی را نشان خواهد داد و ممکن است که همه ی آنها نتایج مطلوبی را در بر نداشته باشند.
او به خوبی می داند که همه ی افراد به راحتی می توانند اطلاعاتی را در مورد بارداری های آنجلینا جولی، رابطه ی برد با جنیفر آنیستون و نگرانی های او در مورد شیلوه به دست آورند.
بسیاری از این اخبار ممکن است کاملا اشتباه باشند، برد در این باره می گوید:
“ما بر روی کامپیوترهای بچه هایمان، جستجوی نام خودمان را مسدود کرده ایم و آنها دیگر نمی توانند نام پدر و مادرشان را در اینترنت جستجو کنند. چون من نمی خواهم خودم را درباره ی آنچه که دیگران فکر می کنند، درگیر کنم.”
ستاره ی فیلم Moneyball می گوید من از اینکه به ۵۰ سالگی نزدیک می شوم بسیار خوشحالم.
“من دوست دارم به یک مرد مسن تر تبدیل شوم چون در این صورت است که افکار شما واضح تر می شود.”
این بازیگر به هالیوود ریپورتر گفت: من دوست دارم که هر چه زودتر با آنجلینا ازدواج کنم، چون این به معنای داشتن بچه های بیشتر برای هر دوی ماست.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود، عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود، شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود سلام دوستان به ایرانیون خوش امدید . امیدوارم لحظات خوبی را با ما داشته باشید . دوستان عزیز سایت ایرانیون در حال بروز رسانی است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 974
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 8,012
  • بازدید سال : 44,187
  • بازدید کلی : 1,044,566