loading...
سایت تفریحی ایرانیون
میلاد قاسمی بازدید : 209 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)


گیاهی را که مشاهده می کنید آلوئه ورا یا صبر زرد نام دارد که علاوه بر اینکه خاصیت داروئی زیادی دارد.از ماده ژلاتینی که درون برگ این گیاه وجود داره برای مصارف بهداشتی آرایشی (ژل.کرم .شامپو و...)هم استفاده میشود. این گیاه به دلیل خواص داروییه خارق العاده ای که دارد در گروه گیاهان سحر آمیز دسته بندی میشود.

...

..

.

میلاد قاسمی بازدید : 276 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)


اکثریت مردم در پاسخ به این سوال که برترین حس شما چیست به حس بینایی اشاره می‌کنند.

در اینجا می‌خواهیم بدانیم از چه نوع ماد غذایی مناسب استفاده کنیم تا به تقویت چشم خود کمک کنیم.


برای دیدن ادامه این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید..

میلاد قاسمی بازدید : 293 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)


تغذیه > آشنایی با خواص خوراکی‌ها  - آویشن گیاهی کوهستانی و معطر است که تنوع زیادی دارد

این گیاه دارای طبیعتی گرم و خشک است و از آن معمولا به عنوان ادویه برای طعم‌دارکردن انواع غذاها مانند پیتزا، ماکارونی، لازانیا و بعضی خوراک‌ها استفاده می‌کنند.

...

..

.

میلاد قاسمی بازدید : 230 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)



گاهی اوقات سرفه‌های فصل سرما را هیچ قرص و شربتی درمان نمی‌کند اما تجویز یک جوشانده سنتی مانند گل‌‌گاوزبان به صورت مرهمی قوی عمل خواهد کرد.

این گیاه بومی گیلان بوده و از قدیم در بسیاری نقاط گیلان به صورت خودرو وجود داشته است؛ برگ‌ها و به مقدار کمتر گل‌ها اندام‌هایی هستند که مورد استفاده دارویی قرار می‌گیرند.

...

..

.

میلاد قاسمی بازدید : 271 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

واضح است مصرف مواد غذایی سالم در سلامت جسمی هر فرد تاثیر بسزایی دارد، اگر چه بعضی از غذاها بر سلامت مو تاثیر بسزایی دارد از جمله غذاهای حاوی پروتئین زیاد، کربوهیدرات و چربی کم می باشد.

یکی از رژیمهای غذایی مهم برای داشتن موهای زیبا مواد حاوی اسیدهای چرب ضروری که خصوصا در روغن کانولا، ماهی و سویا دیده می شود.

وجود اسید چرب امگا۳ در مواد غذایی به دلیل خاصیت ضد التهابی می تواند نقش موثری در سلامت مو داشته باشد.


ادامه را در ادامه مطلب مطالعه کنید...

میلاد قاسمی بازدید : 231 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

شایعترین بدخیمی دستگاه تولیدمثلی زنان سرطان اندومتر است که حدود هفت درصد از تمام سرطان‌های زنان را شامل می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که نرخ بروز این سرطان در 50 سال اخیر افزایش یافته و بیشتر در سنین 50 تا 65 سالگی بروز می‌کند.

 سرطان اندومتر که از بافت جداره رحم منشا می‌گیرد یکی از شایعترین سرطان‌های مهاجم زنان است. سطح بالای هورمون‌های استروژن و انسولین هر دو با افزایش خطر بروز این سرطان مرتبط هستند اما پزشکان در دپارتمان تغذیه دانشکده بهداشت عمومی هاروارد دریافته‌اند در بدن زنانی که زیاد قهوه می‌نوشند سطح این دو هورمون پایین‌تر از زنانی است که خیلی کم قهوه مصرف می‌کنند و یا اساسا تمایلی به مصرف این نوشیدنی ندارند.

به گزارش سایت اینترنتی استوف، دکتر یوجین جی در این مطالعه خاطرنشان کرد: افزایش مقدار ترشح دو هورمون استروژن و انسولین در بدن که عامل سرطانی شدن بافت اندومتر است، موجب افزایش تکثیر سلولی و کاهش مرگ سلول‌ها می‌شود که در این حالت سرطان بروز می‌کند. این پزشکان با مطالعه روی 67 هزار زن 34 تا 59 ساله بین سال‌های 1980 تا 2006 به نتایج فوق دست یافته‌اند.

بنابراین گزارش، شایعترین بدخیمی دستگاه تولیدمثلی زنان سرطان اندومتر است که حدود هفت درصد از تمام سرطان‌های زنان را شامل می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که نرخ بروز این سرطان در 50  سال اخیر افزایش یافته و بیشتر در سنین 50 تا 65 سالگی بروز می‌کند.

به اعتقاد اکثر متخصصان عواملی چون چاقی، نازائی و یائسگی دیررس در بروز این سرطان نقش مهمی دارند. هم‌چنین خونریزی غیرعادی از رحم، شایعترین علامت بالینی سرطان اندومتر است.

میلاد قاسمی بازدید : 163 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

مصرف قهوه می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست موسوم به کارسینوم سلول بازال (BCC) را کاهش دهد.

مطالعه نشان می دهد که مصرف قهوه ممکن است یک گزینه مهم برای کمک به جلوگیری از BCC باشد.

محققان اعلام کردند زنانی که بیش از سه فنجان قهوه در روز مصرف می‌کنند، 20 درصد کمتر به BCC مبتلا شده و مردانی که بیش از سه فنجان در روز قهوه مصرف می‌کنند 9 درصد کمتر به این بیماری در مقایسه با افرادی که کمتر از یک فنجان در هر ماه مصرف می‌کنند، مبتلا می‌شوند.
 
مقدار مصرف قهوه به طور معکوس با خطر ابتلا به سرطان BCC پوست همراه است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود، عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود، شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود سلام دوستان به ایرانیون خوش امدید . امیدوارم لحظات خوبی را با ما داشته باشید . دوستان عزیز سایت ایرانیون در حال بروز رسانی است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 974
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 7,996
  • بازدید سال : 44,171
  • بازدید کلی : 1,044,550