loading...
سایت تفریحی ایرانیون
میلاد قاسمی بازدید : 226 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

دختری که بنزین می‌نوشد+عکس

دختری که بنزین می‌نوشد+عکس
بسیاری از ما تاکنون در مورد افرادی که به بو کشیدن بنزین عادت دارند مطالبی شنیده‌ایم اما نظر شما در مورد اشخاصی که بنزین می‌نوشند چیست؟

باشگاه خبرنگاران: دختر ۲۱ ساله اهل منطقه «اونتاریو» در کشور کانادا که به اسم «شانون» معرفی شده است از یک سال قبل به این طرف هر روز بنزین می‌نوشد.

این دختر که از یک سال پیش نوشیدن بنزین را آغاز کرده است هر روز چیزی در حدود ۱۲ قاشق چای خوری بنزین مصرف می‌کند. او خود درباره این عادت اینگونه توضیح می‌دهد: بنزین برای من طعم بسیار خوبی دارد.

چیزی بین یک مزه شیرین و ترش را احساس می‌کنم. در ابتدا و پس از مصرف بنزین کمی گلوی من می‌سوخت اما بعد از مدتی این مشکل هم رفع شد. حتی در صورتی که این عمل به من آسیب هم بزند من این کار را دوست دارم چون به من احساس خوبی را منتقل می‌کند.

در حال حاضر او همیشه یک بطری بنزین در منزل دارد و به صورت جرعه جرعه بنزین می‌نوشد. زمانی نیز که از خانه بیرون می‌رود در یک بطری آب بنزین پر کرده و با خود به همراه می‌برد. مادر او در ابتدا باور نمی‌کرده است که وی اینچنین حرکتی را انجام می‌دهد اما پس از مدتی متوجه می‌شود که حتی نفس‌های دخترش نیز بوی بنزین می‌دهد.
 
 
گردآوری:ایرانیون
منبع:yjc.ir
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود، عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود، شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود سلام دوستان به ایرانیون خوش امدید . امیدوارم لحظات خوبی را با ما داشته باشید . دوستان عزیز سایت ایرانیون در حال بروز رسانی است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 974
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 769
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 8,841
  • بازدید سال : 25,589
  • بازدید کلی : 1,025,968