loading...
سایت تفریحی ایرانیون
میلاد قاسمی بازدید : 333 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

چرا کایرا نایتلی از نقش جدیدش در فیلم «یک روش خطرناک» ترسیده است؟ +عکس فیلم

کایرا نایتلی
این بازیگر تصمیم گرفت خودش را با انسان های کج و معوج نقاشی های فرانسیس بیکن احاطه کند و طی یک حرکت عمدی اعصاب خودش را به ریخت، همان طوریکه خودش از زمان کودکی.....
کایرا نایتلی برای بازی در فیلم جدیدش «یک روش خطرناک» از متدهای سخت بازیگری استفاده کرده و این کار برای این بازیگر پایان خوبی ندارد. او با گریم عجیب و آشفته اش در فیلم برای بازی در این تریلر آماده شده و همین موضوع او را هراسان کرده است.
کایرا نقش بیمار روانی به نام «سابینا اسپیلرین» را بازی می‌کند و برای درآمدن نقش نیاز به آماده سازی های زیادی بوده است.
این بازیگر تصمیم گرفت خودش را با انسان های کج و معوج نقاشی های فرانسیس بیکن احاطه کند و طی یک حرکت عمدی اعصاب خودش را به ریخت، همان طوریکه خودش از زمان کودکی از این نقاشی ها می‌ترسیده است.

یک روش خطرناک

یک روش خطرناک
او به مجله «کالچر» گفت: «صادقانه بگویم من ترسیده بودم. این تصاویر شیطانی و دیوانه وار همه جا سر صحنه فیلمبرداری در ذهنم بودند.
وقتی که خیلی کوچک بودم مادرم من را به یکی از نمایشگاه های این نقاش برد و من حالا فقط وحشتی که آن لحظه بهم دست داد را یادم می‌آید. من ازش متنفر شدم و حالا می‌دانم این ترس همیشه با من بوده است.
اما بازیگر فیلم دزدان دریای کارائیب خیلی مصمم بود که خودش را با این نقاشی ها احاطه کند تا برای نقشش در فیلم «یک روش خطرناک» کاملا عالی باشد. او اضافه کرد این کار را کردم تا دیوانگی را خوب نشان بدهم. زیرا که من همیشه هروقت درمورد چنین آدم هایی فکر می‌کنم به یاد نقاشی های فرانسیس بیکون می‌افتم.
کایرا نایتلی

گرد اوری: ایرانیون


www.iranion.rozblog.com


منبع :www.seemorgh.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود، عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود، شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود سلام دوستان به ایرانیون خوش امدید . امیدوارم لحظات خوبی را با ما داشته باشید . دوستان عزیز سایت ایرانیون در حال بروز رسانی است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 974
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 8,360
  • بازدید سال : 44,535
  • بازدید کلی : 1,044,914