loading...
سایت تفریحی ایرانیون
میلاد قاسمی بازدید : 133 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)


طبق برنامه و هدفگذاری های صورت گرفته مقرر

شده است تا پایان سال ۹۱ تعداد شعب "کی اف سی "

به ۱۰۰ شعبه برسد و تا پنج سال آینده این تعداد

به ۵۰۰ شعبه افزایش پیدا خواهد کرد...

طبق برنامه و هدفگذاری های صورت گرفته مقرر شده است تا پایان سال ۹۱ تعداد شعب "کی اف سی " به ۱۰۰ شعبه برسد و تا پنج سال آینده این تعداد به ۵۰۰ شعبه افزایش پیدا خواهد کرد.

اکو نیوز:مدیرعامل شرکت کیهان افتخار سینا گفت: تا پایان سال جاری تعدادی از شعب رستوران های زنجیره ای "کی اف سی " در تهران و شهرهایی چون تبریز، مشهد، شیراز، اهواز، بندرعباس، آمل و سنندج افتتاح می شود
امیر حسین علیزاده در مراسم گشایش نخستین شعبه "کی اف سی" در کرج درجمع خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: با تلاش پنج ساله و رایزنی های صورت گرفته توانستیم امتیاز مجموعه رستوران های زنجیره ای "کی اف سی" در ایران را کسب کنیم .

وی با اشاره به این که تمام مجوزهای رسمی و قانونی برای راه اندازی این مجموعه رستوران ها در تمام شهرهای کشور دریافت شده است، تصریح کرد: طبق برنامه و هدفگذاری های صورت گرفته مقرر شده است تا پایان سال ۹۱ تعداد شعب "کی اف سی " به ۱۰۰ شعبه برسد و تا پنج سال آینده این تعداد به ۵۰۰ شعبه افزایش پیدا خواهد کرد.
"امیرحسین علیزاده" با اعلام این مطلب گفت : ما طی یک پروسه 5 ساله و مبلغ هنگفتی سرمایه گذاری موفق شدیم نمایندگی این رستوران معروف بین المللی را در ایران اخذ کنیم .
وی افزود : این حجم عظیم سرمایه گذاری با اختصاص 12500 مترمربع فضای تولیدی به خود، زمینه اشتغال بیش از 3000 نفر را به صورت مستقیم  در ایران فراهم خواهد آورد .
مدیر عامل رستوران های زنجیره ای کی اف سی ضمن اعلام آمادگی برای واگذاری نمایندگی شعب مختلف این رستوران گفت : ما با رعایت کلیه استانداردهای این برند معروف تست های مختلفی برای سنجش ذایقه هم وطنان مان طراحی کردیم و در نهایت از منوی 700 مدلی شعبه اصلی یک منوی 32 مدلی تنظیم کردیم و هرماه با تبلیغ و معرفی یک مدل غذا ، منوی ارایه شده در ایران را گسترش خواهیم داد.
علیزاده با بیان اینکه هر سال 100 شعبه رستوران در ایران افتتاح می کنیم و شمار این رقم را ظرف 5 سال به 500 رستوران می رسانیم گفت : مالزی با داشتن 460 شعبه بزرگترین مالک آسیایی این برند است و ما می خواهیم با عبور از این عدد عنوان مالزی را به خود اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت کیهان افتخار سینا با اشاره به اشتغالزایی این طرح در ایران افزود: با گشایش این شعبه ها در فاز اول به طور مستقیم و غیرمستقیم حداقل برای ۲۰ هزار نفر شغل ایجاد می شود که این موضوع نقش موثری در ایجاد اشتغال در کشور دارد.

وی با اشاره به بازار رقابتی در صنف مواد غذایی در ایران گفت: متاسفانه برخی از فعالان این صنف استانداردهایی که باید در صنف غذایی رعایت شود را رعایت نمی کنند، که این موضوع به جهات مختلف باعث ایجاد مشکلاتی در این بخش شده است.

وی همچنین از عدم همکاری برخی از تشکل های صنفی مرتبط با فعالیت این برند در کشور انتقاد کرد و افزود: چنانچه همکاری های لازم از سوی آنان صورت می گرفت، شعب مختلف "کی اف سی" زودتر وارد عرصه خدمات رسانی می شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت کیهان افتخار سینا، در شعبه راه اندازی شده در کرج و دیگر شعبه هایی که در آینده قرار است راه اندازی شود، استانداردهای مجموعه رستوران های "کی اف سی" به طور کامل رعایت می شود.

وی گفت: "کی اف سی" قرار است با کیفیتی بالاتر از کشورهایی نظیر امارات، ترکیه، مالزی و قطر به عنوان غذایی جهانی، ایرانی و حلال، با تنوع ۳۲ مدل غذا فعالیت خود را در ایران آغاز کند و امید است با توجه به ذائقه ایرانی هر ماه یک مدل غذا به لیست غذاهای خود اضافه و آن را تا ۵۰ نوع غذا هم برساند.

علیزاده تاکید کرد: رستوران های "کی اف سی" تا آخر سال ۹۱ شعبه های خود را به ۱۰۰ نمایندگی و طی پنج سال به ۵۰۰ شعبه می رساند که در مقایسه با کشور مالزی با ۴۴۰ شعبه یک گام جلوتر خواهیم بود تا بتوانیم پرچمدار استانداردهای صنعت غذا در قاره آسیا شویم.

وی در ادامه خواستار تشکیل اتحادیه برای رستوران های زنجیره ای در ایران شد و افزود: رستوران های زنجیره ای در ایران دارای اتحادیه مستقل نیستند ومالکان این مجموعه ها نمی دانند که برای طرح مسایل و مشکلات خود باید به کجا مراجعه کنند .

علیزاده با اشاره به تعطیلی رستوران هایی که با نام "کی اف سی " تا پیش از این در ایران فعالیت می کردند گفت: انجام تمامی امور از جمله اعطای نمایندگی به متقاضیان، تهیه، توزیع و تولید انواع موادغذایی و مواد اولیه آن و خرید و فروش تجهیزات و ماشین آلات طبخ غذای "کی اف سی" و واردات و صادرات مواد و تجهیزات مرتبط با برند "کی اف سی" به شرکت ایرانی "کیهان افتخار سینا" واگذار شده است.

وی تاکید کرد: رستوران های متفرقه ای که در ایران با این نام فعالیت می کنند باید یا نام خود را تغییر دهند یا برای دریافت نمایندگی برند "کی اف سی" به این شرکت تقاضا دهند، در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

سیامک تاشیان مدیر امور شعب شرکت ایرانی "کیهان افتخار سینا" در ادامه این نشست خبری از تقاضای ۴۸۰ درخواست برای نمایندگی رستوران ها ی "کی اف سی " خبر داد و گفت: محل های معرفی شده برای دریافت نمایندگی باید از استانداردهای لازم این شرکت برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: کارشناسان و بازرسان این شرکت پس از بررسی درخواست ها و سوابق افراد متقاضی و تایید شرایط احراز برای دریافت نمایندگی ، مجوز نمایندگی اعطا خواهند کرد.

وی با بیان این که تعداد اعطای نمایندگی در شهرهای مختلف کشور در فاز نخست مشخص شده است یادآورشد: عملیات طراحی و تجهیز برخی از شعبه های "کی اف سی" در تهران به پایان رسیده و دست اندرکاران آن برای ارایه خدمات مطابق با استانداردهای این برند به هموطنان با رعایت موازین شرعی و ارزشهای اسلامی تلاش خواهند کرد.

عظیمی فر مدیر بازرگانی شرکت کیهان افتخار سینا نیز در خصوص تشریفات قانونی اخذ نمایندگی، بازرسی از شعب در زمان فعالیت، بررسی کیفیت غذاهای عرضه شده با استانداردهای شرکت و آموزش نیروهایی که در شعب "کی اف سی" مشغول به کار می شوند مطالبی بیان کرد.
 
 
 
گردآوری: ایرانیون
www.iranion.rozblog.com
منبع:econews.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود، عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود، شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود سلام دوستان به ایرانیون خوش امدید . امیدوارم لحظات خوبی را با ما داشته باشید . دوستان عزیز سایت ایرانیون در حال بروز رسانی است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 974
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 769
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 8,817
  • بازدید سال : 25,565
  • بازدید کلی : 1,025,944