loading...
سایت تفریحی ایرانیون

افزایش رنکینگ وبلاگ و سایت

شما حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید؛ اگر افزایش ترافیک داشته باشید، رتبه شما در سایت الکسا و گوگل بالا میرود و  بازدید کننده زیاد و واقعی را به طرف وبلاگ و سایت خودتون سرازیر میکنید.

راه های زیادی در اینترنت وجود دارد که میشود بازدید یک وبلاگ یا سایت رو بالا برد؛ عضویت در سایتهای بازدید، موتور های جستجو، تبلیغ در سایت ها، و ...

اما هیچ کدوم از این ها نمی توانند بازدید بالای سایت شما رو تضمین کنند. چون این کارها دائمی نیست و بالاخره شما خسته میشوید و هم اینکه هزینه زیادی هم متقبل شده اید.

حالا سایتی خارجی رو به شما معرفی میکنم تا بتونید به رنکینگ واقعی و مادام العمر دست پیدا کنید. حتما همه شما در مورد شبکه های هرمی چیزهایی شنیده اید این سایت هم از قوانین هرم پیروی کرده و به طور 100درصد تضمین کننده هست.

شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید؛(کار زیاد سختی نیست) اگر بتوانید حداقل زیر مجموعه 10 رو بدست بیاروید می تونید در سایت های که در این سایت عضو هستند لینک داشته باشید... لازم نیست شما کاری انجام بدهید؛ فقط لینک خود را در پنل کاربری سایت ثبت میکنید و هر وقت توانستید اون تعداد زیر مجموعه را بدست بیاورید،سایت خودش به صورت اتوماتیک لینک شما را در سایت هایی که زیر مجموعه اون سایت هستند و 100 درصد از رنکینگ بالایی برخوردارند به نمایش میزاره. شاید پیش خودتان بگویید: بازدیدکننده خارجی که به درد نمی خوره!؟!

اشتباه نکنید... بازدید کننده خارجی ممکنه  از مطالب وبلاگ یا سایت شما بهره نبره ولی یه یازدید کننده به حساب میاد و مهمتر از همه اینکه آدرس وبلاگ یا سایت شما لینکی در سایتهای معتبر خارجی پیدا کرده و بعد از مدتی رنکینگ شما برای جستجوهای کلمات فارسی بالا رفته و به منظور خود دست پیدا میکنید.

با کسب 10 زیرمجموعه، لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیرد، اگراون 10 زیر مجموعه هم 10 زیر مجموعه بگیرن، لینک شما 100 سایت نمایش داده میشود و همینطور ادامه پیدا می کنه..... تا به ترافیک مادام العمر دست پیدا کنید.

البته با کسب همون 10 زیر مجموعه ی ناقابل هم ترافیک خوبی برای سایتتون میاد. با کسب 10 زیر مجموعه لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیره و اگر خواستید می تونید از همونجا فعالیتتان را قطع کنید و شاهد افزایش ترافیک سایت خود باشید .

 

و حالا مراحل کار:

دوستان برای ثبت نام در این سایت ادرس زیر را در ادرس بار مرورگر خود وارد کنید و مراحل زیر را انجام دهید تا در عرض چند دقیقه عضو شوید 

 

http://www.FreeViral.com/?r=392009" TARGET

 

ثبت نام در این سایت دو مرحله دارد که دو مرحله را هم باید یکجا انجام دهید.

در صفحه ثبت نام باید کدهای اختصاصی خودتون رو با کلیک بر روی لینک های اگهی های تبلیغاتی این سایت در بیاورید .

روی لینکی که در کادر Sponsor Ad هست کلیک کنید. صفحه اون اگهی باز میشود و پس از گذشت ثانیه هایی که از اون سایت بازدید کنید کدی در قسمت بالا به شما داده میشه ... اون کد رو در قسمت Sponsor Ad تکست باکس واردکنید .

در کادر پایین تر هم 6 اگهی تبلیغاتی وجود داره... روی اونها هم کلیک کنید و کدی رو که هر کدوم از اونها به شما میدهد رو در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید.

رنكينگ وبلاگ

بعد به مرحله دوم برید و اطلاعات خواسته شده را  وارد کنید و در نهایت روی دکمه Sign Me Up Now!  کلیک کنید .اگر اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتان را میدهد .

به ایمیلتون مراجعه کنید... سه ایمیل برای شما ارسال میشود. (اسپمهای خود را نیز کنترل کنید) در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافه، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما در سایت است.

وارد ایمیل فعال سازی بشید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال شود.  

پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینک Member Login در بالای سایت کلیک کنید. در صفحه لوگین باید User id و پسورد خودتون رو وارد کنید User id (در ایمیلی که مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده وجود دارد) روی دکمهLogin  کلیک کنید تا وارد پنل کاربری بشید .

در پنل کاربری با کلیک بر روی لینک Edit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب کاربری تون رو حذف کنید .

با کلیک بر روی لینک Edit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینک سایتتون رو ویرایش کنید .با کلیک بر روی لینک See My State می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید .

با کلیک بر روی لینک PROMOTE MY FREE VIRAL PAGE می تونید لینک معرفی خودتان را دریافت کنید و با استفاده از اون زیرمجموعه کسب کنید. میتونید به صورت لینک یا در قالب بنر در سایتتون قرار بدید... توضیحات کامل در این صفحه وجود داره .

با کلیک بر روی لینک Logout هم که از پنل کاربری خارج میشید

رنكينگ وبلاگ .

وقتی کاربری از طریق لینک شما وارد سایت شود، برای دریافت یکی از کدها یا اختصاصی باید بر روی لینک سایت شما کلیک کند... سایت شما برای ثانیه هایی نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصی کاربر نمایان می شود. لینک شما به صورت تصادفی برای بازدیدکنندهای دیگری که قصد عضویت دارند نیز نمایش داده می شود .

همین حالا اقدام نمایید

 

اگر به هر دلیلی نتوانستید در سایت عضو شوید مشخصات و ایمیل خود را از طریق قسمت تماس با ما برای ما ارسال کنید تا ما اقدام به باز کردن یک اکانت برای شما در سایت نماییم.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود، عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود، شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود سلام دوستان به ایرانیون خوش امدید . امیدوارم لحظات خوبی را با ما داشته باشید . دوستان عزیز سایت ایرانیون در حال بروز رسانی است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 974
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 383
  • بازدید امروز : 472
  • باردید دیروز : 940
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,412
  • بازدید ماه : 1,412
  • بازدید سال : 46,276
  • بازدید کلی : 1,046,655